بی تو اخرش میمیرم(3ومین شعر من تو خط خطی ،قدیمیه)


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:,
بی تو اخرش میمیرم(3ومین شعر من تو خط خطی ،قدیمیه)


 

بی تو اخرش میمیرم

 قسمت این دل آواره ی من آخرآوارگی میشه

 آخه اون عشقش نمیاد دیگه پرپرنشه

 این دل آواره ی من بی توکسی نداره

 ای همه کسه من رفتی، حالا برگردی اشکالی نداره

 نزار بیشترازاین گریه کنم

 آخه بغزم نمیزاره این شعروواست تموم کنم

 بی تووجودم پرِدرده 

 شاید باورنکنی پیرشده ،پیرمرده

 میگم میدونی خداعاشقارودوست داره

 بیای خدابهشتوواسه مامیزاره

 میدونم تونمیایوازحرفام بی خیالی

ولی بدون خیلی بی رحمی که منوتنهامیزاری

 تنهاگذاشتن منواسه توخیلی راحنه

 الانم میدونم یکی مثل من آواره کنارته

 ولی من تاآخرش تنها میمونم

کسی که منو نمیخواد،آخه اون موقع دیوونم

 ولی من بدبخت دیوونگی رودوست دارم

 هرچی هم بشه دیونه ی تومیمونم

 بی تواین شبا پرمیکشم میرم

بازم مثل همیشه میگم بی تومیمیرم

                                                                89/8/7         مسافرتنهایی







نظرات شما عزیزان:

leila
ساعت10:43---2 آبان 1391
silam bebashghiiiiiiiiiiiiiiiid havasam naboOd agha webloget yeke beynol

عشق گمشده
ساعت11:59---23 مهر 1391
سلام وبلاگ قشنگي داري.
خوشحال ميشم به منم سربزنيد

چه آسان تماشاگر سبقت ثاییه هاییم و به عبورشان می خندیم... چه آسان لحظه ها را به کام هم تلخ می کنیم ... و چه ارزان به اخمی می فروشیم لذت با هم بودن را... و چه زود دیر می شود و نمی دانیم که فردا می آید و شاید نباشیم...


زینب
ساعت22:45---22 مهر 1391
راستی من لینکت کردم ممنون میشم منو لینک کنی

ح ق ی ق ت
ساعت23:11---19 مهر 1391
این شعر رو که حروم کردی...دلیلشم این ه که ...سمت راستش ناپدید شده انگار و قابل خوندن نیست!!یکم کوچیکتر بنویس

roya
ساعت23:10---19 مهر 1391
salam hala biya ye sar bezan shayad halet khob she.

گرگنما
ساعت22:25---19 مهر 1391
داداش بزرگی داداش ما ادم درون ریزی هستیم

گرگنما
ساعت21:26---19 مهر 1391
بامرام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, | 20:3 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy